Proiecte Comenius

HUGE DESIGNERS

PROIECT 2010-1-TR1-COM 06 – 161

 

           Scopul acestui proiect l-a constituit încurajarea învățării limbilor străine moderne (engleza) și sprijinirea dezvoltării de conținuturi inovatoare bazate pe TIC, servicii pedagogice moderne și practici de învățare pe tot parcursul vieții.

          Elevi din Turcia, Romania, Polonia si Bulgaria au împărtășit experiența lor cu privire la învățarea limbilor străine împreună. Datorită acestui divers proiect, s-a dezvoltat un punct de vedere pozitiv vis-a-vis de învățarea limbilor străine.  Acesta a depins de alegerea, imaginația și creativitatea lor, elevii arătând tipurile lor de inteligență ca o cale extraordinară de a învăța limba engleza. Împărtășindu-și extraordinarele experiențe personale si de grup, s-a deschis o noua lume pentru ei : vor fi MARI CREATORI.

În cadrul proiectului s-au investigat, de asemenea, diferențele și asemănările culturale bazate pe motive geografice și istorice. Diferențele nu au fost la fel de importante ca toate caracteristicile și interesele împărțite si împărtășite cu colegii de la școlile partenere, în general, și apoi cu ceilalți europeni.

Activitățile proiectului și măsurile de mobilitate au presupus comunicare transfrontalieră între elevii din instituțiile partenere, ca un element important al dialogului intercultural, care au dus la depășirea prejudecăților, la stabilirea unei prietenii de lungă durată peste frontiere. Participarea la proiect a ajutat elevii să se dezvolte în plan personal, să aprecieze identitatea lor națională și europeană și să  respecte celelalte identități, ceea ce constituie o contribuție importantă la o Europă unită în pace și prietenie.

Site-ul oficial al proiectului realizat de școala noastră poate fi accesat AICI !

Vă prezentăm link-urile cu diseminările de proiect :

1. DISEMINAREA MOBILITĂȚII DIN TURCIA – NOIEMBRIE 2010

2. DISEMINAREA MOBILITĂȚII DIN ROMÂNIA – MAI 2011

3. DISEMINAREA MOBILITĂȚII DIN POLONIA – OCTOMBRIE 2011

4. DISEMINAREA MOBILITĂȚII DIN BULGARIA – MAI 2012